stockholm

Allmänt / 2011-04-19 16:45:27


Jag och käresta fick en idé förra veckan och lagom till fredag gjorde vi verklighet av saken. Lördag morgon tog vi flyget ner till Stockholm och checkade in på Scandic Anglais, riktigt fint hotell. Helgen har varit toppen med underbart väder. Vi har ätit och fikat, flyttat från restaurang till fik till nästa restaurang till fik, ja ni förstår. Givetvis har jag också handlat, och nästan allt är från Zara. Måndagen spenderade jag med Nathalie inne i city, vi lunchade på Hurtigs och mötte upp Jenny för lite prat i solen. Mot eftermiddagen lämnade jag och Nathalie Stockholm och tog flyget upp till Luleå, kvar är käresta i huvudstaden på arbete. Det enda negativa med resan var, att jag fick mersmak. Är det inte nu när man är ung man ska göra det man vill? I Stockholm finns allt man behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: